maandag 17 september 2012

Zeedieren zoeken - 17 september 2012

 En zo gaat het al 3 maanden... Chaney moet en zal op de voorgrond treden. Dit heeft inmiddels tot menig discussie geleid.Vanmorgen vond ik het echt even niet meer leuk toen ze zo hard op Ymber sprong ( terwijl ik al nee had gezegd) en hij het uitgilde van de pijn. Vanmiddag ging de korst onder zijn oog van een eerdere wond door haar er gelukkig af en die wond lijkt helemaal genezen. Zijn oog zelf is alleen nog steeds niet goed. Ik moet er toch maar wat op verzinnen, want het wordt steeds erger met haar. En die goedzak laat ook zoveel toe. Bij Aylen probeerde ze het vanmiddag ook weer even. Dat ging twee keer goed en de derde keer kreeg ze een correctie. De comediant piepte al voordat er wat gebeurde, maar daarna was het wel klaar.Ik heb al gedacht om Ymber iets om zijn nek te doen wat zij niet leuk vindt om zijn gezicht te beschermen. Iemand daar ervaring mee of andere tips?




De krab die ze vorige week heeft opgesnorkeld en opgegeten bleek geen toeval. Ook vandaag ging ze op zoek naar schelpdieren. Ze stak zelfs haar kop in het water om de dieren van de bodem af te halen. Favoriet zijn mosselen (denk ik ;-)) en scheermesjes.
 Na een middagje strand even lekker uitrusten op een rustige parkeerplaats en vooral voor vrouwtje, weer opdrogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten