zondag 24 juni 2012

Chaney op puppycursus - 23 juni 2012

 Chaney wilde erg graag kennismaken met alle pups van de puppycursus. Zo graag dat ze er zelfs bij ging liggen. Met dat standje is ze thuis niet bekend, dus ik vond het wel grappig om te zien. Ze heeft al 2 vriendinnetjes uitgekozen.
Tijdens de les met Chaney voordoen wat de bedoeling is van de aandachtsoefening. En ze deed het super!!! De regende deerde haar niet en als ik haar aandacht vroeg, maakte ze meteen contact. Het blijft natuurlijk een nog op te voeden pup, dus als ik wat uitleg aan de mensen, gaat de dame in de riem hangen en dan zo hard mogelijk trekken. Voor cursisten erg grappig natuurlijk - voor mij wat minder - en om er maar het beste van te maken kon ik meteen uitleg geven hoe je daar mee om kon gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten