zondag 10 juni 2012

Ze is er! - 9 juni 2012

Gisteren heb ik dan eindelijk Chaney op kunnen halen. Ook hebben we nog wat generatiefoto's kunnen maken. Hoewel lastig met afleiding van een botje en een nog helemaal goed luisterende pup, vond ik het wel leuk om de 3 dames op 1 plaatje vast te leggen.
Yoica (oma) en Grace (moeder)

3 generaties

Grace en Chaney
 De terugreis vanuit Coevorden verliep voorspoedig. Onderweg zijn we twee keer gestopt om haar te laten plassen en dat deed ze keurig. Ondertussen allerlei scenario's bedacht hoe ik Chaney en Aylen het beste kon laten kennismaken. Toen we de wijk inreden was ik er eindelijk uit: voordeur open en Borders zelf laten kennismaken met Chaney. Ik heb sinds een paar dagen een hekje bij de voordeur, dus er was in elk geval wat afstand. Toen ze eigenlijk helemaal niet op elkaar reageerden, heb ik eerst Ymber en Chaney laten kennismaken. Hoewel, dat was de planning, maar de Kayleigh en Tijger (mijn twee katten) waren me voor. De katten snuffelden wat aan Chaney en zij liet het allemaal maar mooi gebeuren. Ymber piepte 2 keer omdat hij graag kennis wilde maken, maar na die twee keer was het interessante er wel weer af. Zijn conclusie: te jong voor een man van middelbare leeftijd;-). Aylen toonde veel interesse naar Chaney door het hek, dus toen het hek maar open gezet. En tegen alle verwachtingen (mijn verwachtingen) in, vond Aylen Chaney geweldig. Ze kwispelde en piepte maar. Chaney onderging het allemaal genadig. Ze ging wel onder de auto zitten, maar kwam ook zelf wel weer tevoorschijn. Voor mij een grote opluchting!
Thuis 'aapjes kijken'

Eindelijk rust gevonden

Zoek de pup

Geen opmerkingen:

Een reactie posten