zondag 19 augustus 2012

Lauwersoog - 18 augustus 2012

Na de warme trainingsdag, ben ik nog even doorgereden naar het hondenstrand in Lauwersoog. Het was niet zo heel druk meer gelukkig. Heerlijk relaxed dacht ik totdag er een Jack Russel mijn pup greep en die mensen mij de schuld gaven dat ik mijn hond los had (Het is juist een hondenstrand waar honden losmogen en hij had ook zijn hond los) en dat alle pups altijd gecorrigeerd moeten worden omdat ze pup zijn  ($#%#).

Haar neus bloedde hevig en de mensen wilden geen adres geven in verband met eventuele dierenarts kosten. Uiteindelijk maar goed schoongemaakt en het aangezien. De wond lijkt gelukkig mee te vallen. Maar de pret was er wel af. Chaney heeft nog wel even gezwommen (ze ging in paniek het water in...) en omdat ik Aylen losliet verdween de Jack Russel vrij snel ;-). Daarna heeft ze nog wel even relaxed in het water gespeeld gelukkig.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten