maandag 13 augustus 2012

Stokken in Gieten - 12 augustus

Mijn honden houden er van om met stokken te spelen. Ik vind dat niet zo'n goed idee. In een wildebrasbui kan die stok zo de keel invliegen en ook stukjes hout kunnen tussen de tanden blijven zitten. Daarom had ik voor een paar uurtjes parkeerplaats met de bus in Gieten voor de hondjes wat eigen speelgoed meegenomen. Uiteraard was dat weer niet interessant genoeg. Chaney had het weer goed bekeken. Ze liet Aylen naar het bos gaan om een mooie stok uit te zoeken en als ze dan bijna bij mij was of ik zei 'los', dan was ze er als de kippen bij. Zie vooral ook foto 3... ze loopt strak langs de camera mij negerend ;-)



In het bos doen we andere spelletjes. Ik zoek een dennenappel en die wrijf ik tussen mijn handen. Dan gooi ik hem tussen een andere stapel dennenappels en dan moeten ze de goede er tussenuit zoeken. Ze vinden het een fantastisch spel. Na dit een flink aantal keer met Aylen gedaan te hebben en Chaney dit aangeschouwd had, besloot ze spontaan na een keer of tien, dat zij degene was die die dennenappel maar moest gaan zoeken. En zowaar, ze kwam met de goede terug!!! Dat kleine ding is echt een kei in imitatieleren! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten