woensdag 11 juli 2012

Actie en stoute pup- 11 juli 2012

Tijdens de vroeg ochtendwandeling, mocht ze voor de verandering weer even aangelijnd lopen. Toen ze keurig bij de stoep ging zitten, zei ik "Goed zo" en wilde verder lopen. Nou mooi niet... het kleine ding bleef eigenwijs zitten en als ze kon praten zou ze zeggen: "Ik ga niet eerder opstaan dan dat ik een snoepje krijg..."

In actie
 Het was een heftig dagje voor de kleine pup. Ze mocht vandaag mee naar op stap door mooi Drente. Onder tafel liggen in het restaurant vond ze maar niets, maar het wandelen daarna was wel erg leuk. (De omgekeerde volgorde was beter geweest natuurlijk, maar het regende zo hard...). De schoenen van het bezoek moesten natuurlijk ook even uitgeprobeerd worden Daarna heeft ze nog een paar uurtjes lekker liggen slapen, totdag ze vanavond weer in alle heftigheid aan het in mijn kleren hangen tijdens het lopen sloeg. Ik was er al een paar dagen flink zat van en ook zat het Aylen blijkbaar heel hoog. Ze kreeg na een 10 minuten jumpen nu dan toch echt even een goede correctie. Hier was ze wel van onder de indruk en is gelukkig wat gekalmeerd.

Stoute actie bij het bezoek


En daar kwam ze héél snel (weer) achter...

Lastig foto/s  maken van je hond als die pup alleen maar bij je wil zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten