zondag 15 juli 2012

Hondenschool en avondenergie kwijt - 14 juli 2012

Chaney had vandaag niet meegedaan met de puppyles. Wel heeft ze het hierkomen met de clicker keurig voorgedaan. Daar zijn geen foto's van, maar gaat als volgt: Chaney loopt bij me weg (hoef ik niets voor te doen ;-)), ik maak een gek geluidje, ze komt op mij afgestormd, terwijl ze onderweg is zeg ik 'hier' en meteen klik met lekkers. Geweldig om te zien hoe enthouasiast ze dat doet.

Tussen de lessen door, mocht ze nog weer even wat intelligentiespellen uitproberen. Dit keer de Dog Brick en de Dog Spinny. Beide had ze snel door, erg leuk om te zien hoe fanatiek ze er mee is.

Dog Brick

En lekker spelen :-)


's Avonds was ze nog niet moe en toen mocht ze zich nog even uitleven in Zeegse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten