woensdag 25 juli 2012

Automonteur en eigenzinnig - 24 juli 2012

 Mijn busje moest ter reparatie en Chaney wilde natuurlijk even controleren of het allemaal wel goed ging. Alleen de hogedrukspuit vond ze toch wat minder leuk. Binnenin de bus vond ze het toch beter. Hoewel ik me dat dan weer niet kan voorstellen aangezien dat nog meer lawaai maakt.
 's Avonds nog een nagenieten van de zomerse dag bij de vuurkorf. Chaney eet denneappels op als ze de kans krijgt en ik vind dat niet zo'n goed idee. Ik dacht slim te zijn en haar denneappel achter haar rug om in het vuur te gooien. Ze ging echter net zolang door met zoeken totdat ze hem gevonden had. Ze probeerde zelfs haar neus in het vuur te steken. Gelukkig houdt ze er wel afstand van, maar ze was wel zwaar verontwaardigd. Arme Chaney ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten