maandag 23 juli 2012

Grote veger en niet zwemmen - 23 juli 2012

Mijn vrouwtje heeft eindelijk begrepen dat ik nu al best wel een grote hond ben en dus ook toe ben aan een grotere veger. Maar echt waar, ik heb er niet aangezeten. Nat? Nee hoor, dat komt van een plaatselijk buitje en trouwens, Aylen liep ook nog voorbij, die heeft het vast gedaan...
 Na een warme dag, wilde ik de honden nog even lekker laten afkoelen in de Baggelhuizerplas. De Borders vinden dat heerlijk, maar die kleine Aus is nog steeds bang voor natte pootjes. Nat gras wil ze ook liever niet overheen en toen ze toch even in het water ging na flink aandringen van mijn kant, ging ze daarna één voor één haar pootjes afvegen aan de graspollen. Dat heb ik nog nooit een hond zien doen; erg bijzonder.

Op het droge wil ik de bal wel halen hoor

Ze is al een echte slungelpup

Zielig ben ik he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten